Player yükleniyor...
Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi´ne Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!
- İstanbul Gündemi
- 19.02.2016 - 16:55
Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi ile her an yanınızda. Vatandaşın talep ve sorunlarını daha kolay çözüme kavuşturmak amacıyla hizmet veren iletişim kanallarından belediyemize 7/24 ulaşabilirsiniz.
Şikâyet ve önerileriniz için 444 44 55 no.lu çağrı merkezimizi arayabilir, e-belediye sistemimizden şikâyetinizi oluşturabilir, Beşiktaş Mobiluygulamasını telefonunuza indirebilir, sosyal medya hesaplarımızı takip edebilir ya da Beşiktaş Belediyesi Levent Hizmet Binası´nda yer alanhizmet merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.
Dilek, Öneri ve Şikâyetleriniz İçin Bize Ulaşabileceğiniz Kanallar
Çağrı Merkezi | E-Belediye | Hizmet Merkezi |
Beşiktaş Mobil
Beşiktaş Belediyesi´nin IOS ve Android işletim sistemlerine uygun olarak geliştirildiği Beşiktaş Mobil uygulaması ile şikâyet (çek gönder), vergi ödeme, e-imar, toplu taşıma tarifeleri, trafik durumu, haber-duyurular ve önemli mekânlar hakkında bilgi alabilirsiniz.
IOS (iphone, ipad telefon - tablet) kullanıcıları için Apple Store İndirme Linki |
Android (Samsung vb. telefon - tablet) kullanıcıları için Google PlayStore İndirme Linki |
Sosyal Medya Hesaplarımız
facebook.com/besiktasbelediyesi |
twitter.com/BesiktasBel |
instagram.com/BesiktasBelediyesi |
youtube.com/besiktasbelediyesi |
linkedin.com/besiktasbelediyesi |
Yorum Yazın