Dolar 32,2718
%-0.02
Euro 34,9076
%0.24
Altın 2.434,980
%0.41
Bist-100 10.152,00
%0.95

Pzt

-8°

Sal

-12°

Çar

-3°
Player yükleniyor...

PROF. DR. ACAR BALTAŞ, ÇOCUK YETİŞTİRMENİN PÜF NOKTALARINI ANLATTI

  • İstanbul Gündemi
  • 31.10.2019 - 16:16

Psikolojinin insan ihtiyaçlarının ve yaşamsal sorunların giderilmesinde bir çözüm olduğunu gösteren çalışmalarıyla alanında öncü bir yaklaşım sunan Prof. Dr. Acar Baltaş, Üsküdar’da düzenlenen söyleşi aracılığıyla ebeveynlerle bir araya geldi. Prof. Dr. Acar Baltaş, söyleşisinde, ebeveynlere başarılı ve mutlu çocuklar yetiştirmek konusunda bir yol haritası sundu. Uzman psikolog, çocukların gelişim süreci içerisindeki potansiyellerini ortaya çıkarmanın yollarını, başarılı ve mutlu çocuklar yetiştirmenin püf noktalarını anlattı.

TÜRKMEN: ‘‘BU BİLGİLER ÇOCUKLARIMIZIN HAYATLARINDA DEĞİŞİM YARATIR’’

Söyleşi sonunda sahneye çıkaran Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, Prof. Dr. Acar Baltaş’ın ekrana yansıttığı çok önemli bilgilerin katılımcılar tarafından fotoğraflarının çekilerek not alındığını gözlemlediğini aktararak “Sayın Prof. Dr. Acar Baltaş, bugün bizlerle çok değerli bilgiler paylaştı. Katılımcılarımız bu bilgileri özellikle kaydetmek istedi. İnşallah bu böyle kalmaz. Bu bilgiler çocuklarımızın hayatlarında değişim yaratır.” dedi.

Hilmi Türkmen, ebeveynlere seslenerek konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bu söyleşi sonucunda sadece 3 tane çocuğun hayatının değiştiğini görmek bile, amacımıza ulaştığımızı gösterir. Belki de bugün burada verilen bilgilerin hepsini biliyorsunuz ama uygulama noktasında işler biraz değişiyor olabilir. İşte bugün bu söyleşi size uygulama açısından bir yol gösterici olacak, kılavuzluk edecek. Bu sayede hep birlikte başarılı ve mutlu bir nesil yaratmanın alt yapısını oluşturacağız”

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yorumlar
Yeniden eskiye
Eskiden yeniye
Öne çıkanlar

Bu habere hiç yorum yapılmamış... İlk yorum yapan sen ol.